Let op: onze privacyverklaring is aangepast.   Bekijk hier onze vernieuwde privacyverklaring   

Overlijden melden 0800 33 33 000

Mijn Ardanta Voor uw gegevens, polis(sen) & uitvaartwensen

In 3 stappen gemakkelijk uw account aanvragen

Inzicht in uw polis?

We merken dat veel mensen niet weten hoe zij precies zijn verzekerd. Daar helpen we natuurlijk graag bij. Via Mijn Ardanta kunt u uw huidige (verzekerings)gegevens inzien en uw uitvaartwensen vastleggen. Dat geeft rust. Bent u verhuisd? Heeft u een kindje gekregen? Al uw wijzigingen geeft u ook heel eenvoudig door via Mijn Ardanta.

Doodgaan hoort bij het leven. Toch is het goed om tijdens uw leven al aan uw dood te denken. Of dat van uw partner. En er dan niet alleen over denken. Maar ook over praten. Dat geeft tijdens het leven rust en ruimte. Ardanta helpt u daar graag bij. Op doodgaanendoorgaan geven we praktische tips om het praten over de dood makkelijker te maken. En tips om alles rondom de dood op een praktische manier te regelen. 

Meest Gestelde Vragen
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat kan ik doen?

Heeft u een Mijn Ardanta account, maar bent u uw wachtwoord vergeten? Klikt u op ‘wachtwoord vergeten’. U krijgt in uw mailbox een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Wat kan ik met Mijn Ardanta?

Mijn Ardanta is uw eigen persoonlijke omgeving. Hier ziet u onder andere hoe u bent verzekerd, uw betaalgegevens en kunt u een wijziging doorgeven.

Ik heb een account aangevraagd, maar mijn wachtwoordbrief niet ontvangen.

Is het wachtwoord naar het juiste adres gestuurd? Klopt het adres en heeft u alsnog uw wachtwoordbrief niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via (053) 488 11 22

Mijn vraag staat er niet bij.

Als uw vraag niet bij de meest gestelde vragen staat, dan kunt u contact opnemen met ons via het contactformulier

Ik wil een wijziging doorgeven.

Mijn Ardanta is uw eigen, persoonlijke omgeving. Hier ziet u onder andere hoe u bent verzekerd, kunt u uw betaalgegevens bekijken of eenvoudig een wijziging doorgeven. Wijzigingen kunt u doorvoeren nadat u van ons een wachtwoord heeft gekregen. Bij het aanmaken van een account krijgt u direct een link in uw e-mail waarmee u uw eigen gekozen wachtwoord kunt instellen en direct kunt inloggen. Is uw e-mailadres nog niet bij ons bekend? Dan wordt er automatisch een wachtwoordbrief naar u verstuurd. Binnen 5 dagen ontvangt u deze per post en kunt u de wijziging via Mijn Ardanta doorgeven. 

Ik kan niet alle polissen inzien. Waarom niet?

Bent u verzekeringnemer dan kunt u al uw polissen inzien. Het kan zijn dat u tevens premiebetaler bent van een andere verzekering, maar niet verzekeringnemer. U kunt deze polis dan niet inzien.

Mijn gegevens staan niet juist genoteerd. Wat kan ik doen?

Staat er een fout in uw gegevens, dan kunt u dit eenvoudig zelf aanpassen. Lukt dit niet, dan neemt u dan contact op met onze klantenservice via (053) 488 11 22

Bij het inloggen krijg ik een foutmelding dat mijn gebruikersnaam of e-mailadres niet juist is. Wat kan ik doen?

Als u vaker dan drie keer foutief heeft ingelogd, wordt uw account geblokkeerd. Inloggen is dan niet  meer mogelijk. Neem contact op met de klantenservice via (053) 488 11 22.