Let op: onze privacyverklaring is aangepast. Bekijk hier onze vernieuwde privacyverklaring
We merken dat veel mensen niet weten hoe zij precies zijn verzekerd. Daar helpen we natuurlijk graag bij. Via Mijn Ardanta kunt u uw huidige (verzekerings)gegevens inzien en uw uitvaartwensen vastleggen. Dat geeft rust. Bent u verhuisd? Heeft u een kindje gekregen? Al uw wijzigingen geeft u ook heel eenvoudig door via Mijn Ardanta.
Doodgaan hoort bij het leven. Toch is het goed om tijdens uw leven al aan uw dood te denken. Of dat van uw partner. En er dan niet alleen over denken. Maar ook over praten. Dat geeft tijdens het leven rust en ruimte. Ardanta helpt u daar graag bij. Op doodgaanendoorgaan geven we praktische tips om het praten over de dood makkelijker te maken. En tips om alles rondom de dood op een praktische manier te regelen.
Heeft u een Mijn Ardanta account, maar bent u uw wachtwoord vergeten? Klikt u op ‘wachtwoord vergeten’. U krijgt in uw mailbox een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Mijn Ardanta is uw eigen persoonlijke omgeving. Hier ziet u onder andere hoe u bent verzekerd, uw betaalgegevens en kunt u een wijziging doorgeven.
Is het wachtwoord naar het juiste adres gestuurd? Klopt het adres en heeft u alsnog uw wachtwoordbrief niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via (053) 488 11 22.
Als uw vraag niet bij de meest gestelde vragen staat, dan kunt u contact opnemen met ons via het contactformulier.
Mijn Ardanta is uw eigen, persoonlijke omgeving. Hier ziet u onder andere hoe u bent verzekerd, kunt u uw betaalgegevens bekijken of eenvoudig een wijziging doorgeven. Wijzigingen kunt u doorvoeren nadat u van ons een wachtwoord heeft gekregen. Bij het aanmaken van een account krijgt u direct een link in uw e-mail waarmee u uw eigen gekozen wachtwoord kunt instellen en direct kunt inloggen. Is uw e-mailadres nog niet bij ons bekend? Dan wordt er automatisch een wachtwoordbrief naar u verstuurd. Binnen 5 dagen ontvangt u deze per post en kunt u de wijziging via Mijn Ardanta doorgeven.
Bent u verzekeringnemer dan kunt u al uw polissen inzien. Het kan zijn dat u tevens premiebetaler bent van een andere verzekering, maar niet verzekeringnemer. U kunt deze polis dan niet inzien.
Staat er een fout in uw gegevens, dan kunt u dit eenvoudig zelf aanpassen. Lukt dit niet, dan neemt u dan contact op met onze klantenservice via (053) 488 11 22.
Als u vaker dan drie keer foutief heeft ingelogd, wordt uw account geblokkeerd. Inloggen is dan niet meer mogelijk. Neem contact op met de klantenservice via (053) 488 11 22.